ÖNEMLİ DUYURU | 1 Ağustos 2018


Dostlarım,
Hepimiz biliyoruz ki uzun zamandır Kalemsiz Grafiker hizmet verememektedir. Bunun tek sebebi yazarların görevini yapmaması ve ortağımın geri çekilmesiydi. İlk olarak kalemsizgrafiker.com alan adımızın süresi doldu. Son olarak paylaşım yapılmadı. Tüm bunlar olurken ben (Rezan Demirhan) üniversite işleri ile ilgileniyordum. Olaylardan haberim çok geç oldu. Bu zamana kadar paylaşım yapılmadığı için sizden özür diler ve müjdeli haberi vermek için duyurunun ana konusuna geliyorum; Paylaşımlara hız kesmeden devam edip, sorularınızı tek tek cevaplamaya da hazırlanıp tekrardan tek başıma yeniden başlıyoruz.

Sevgilerle
Rezan Demirhan
Mas Official

15 yorum:

  1. Sorularınızı yazın yanıtlayayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Nasılsın kardeşim, Umarım beni hatırladın. Bende yaklaşık bir sene kadar tasarım yapmayı bırakmıştım. tekrar başlayacağım. inşallah.

      Sil
    2. Reis Hoşgeldin İnstagramdan yazdım ama geri dönüş olmadı oradan irtibata geçersek çok sevinirim aramıza döndüğüne çok sevindim tekrardan başarılarının devamını diliyorum
      Murat Soydemir - İnstagram: @MrtSydmr

      Sil
    3. Bu sitenin .xml yedegini atarmısın bende senin gibi büyümek istiyorumda ?

      Sil
    4. Ne yalan söylim bu sitenin teması ücretsiz olsaydı, Türkçe editleyip herkes kullansın diye paylaşırdım ama, Lisansını satın aldığım için veremiyorum kusura bakma

      Sil
    5. hangi site den aldın tam konu link atarsan sevinirim :)

      Sil
    6. vector yapamayanlar için paylaştığınız dosya vardı onu nasıl yapıyoruz video atarmısınız

      Sil
  2. yeni psd çalışmalar bekliyoruz hocam özellikle afiş üzerine ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Yeniler ne zaman gelir?

    YanıtlaSil
  4. @TasarimIndır Kardeşim tanıdım, unuturmuyum hiç seni. Tekrar başla sen. Her türlü yardımı sana tekrar yaparım :)

    YanıtlaSil
  5. Ben isterim ki son zamanların popüler tasarımlarından olan Neon Art'tan bi kaç psd paylaşalım? sizde istersiniz eminim :) Nasıl Olur?

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.